wtorek, 7 lutego 2012

Świderki z białym serem i jogurtem owocowym


Składniki (dla 4 osób):

  • 2 szkl. makaronu świderki
  • 250 g sera białego
  • 3 - 4 łyżki śmietany
  • 4 łyżki cukru
  • 8 g cukru waniliowego
  • 4 małe kubeczki jogurtu owocowego - u mnie brzoskwiniowy
  • brzoskwinie w puszce

Wykonanie:

Makaron ugotować w/g przepisu na opakowaniu, odcedzić, odstawić.

Ser biały rozetrzeć w miseczce widelcem, dodać śmietanę, wsypać oba cukry i dokładnie wymieszać. 

Makaron rozłożyć na 4 talerze, na makaron rozłożyć po porcji przygotowanego sera białego. Na każdą porcję wylać po kubeczku jogurtu i podać z połówką brzoskwini z puszki.

Smacznego!

4 komentarze:

Dorota "Moje Małe Czarowanie" Owczarek pisze...

Bardzo dużo wspomnień z daniem tym wzbudziłaś:-)

Siaśka pisze...

uwielbiam makaron z serem :D jakby to mój młodszy brat powiedział ze srem :D

kachna pisze...

Siaśka - ja też bardzo lubię :)

Daria Anna pisze...

Ale mi narobiłaś ochoty, mniam :)

Print